• 23-12-2019, 15:42:56
    #1
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Merhaba arkadaşlar, istanbul'dan izmir'e giderken sizce kullanılması gereken en iyi güzergah hangisidir? Yeni yapılan yolda bir çok noktada ödeme yapıyoruz. Farklı alternatiflerde de yol uzuyor.

    Sizce yakıt ve otoyol ödemeleri olarak en hesaplı güzergah nasıl olmalı?

    .
  • 23-12-2019, 15:46:12
    #2
    Tecrübe etmedim ama çevremden duyduğum kadarı ile yeni yol maliyetli oluyor.
  • 23-12-2019, 15:55:31
    #3
    zamandan tasarruf için yeni yol daha iyi. 80 - 100 lira bi fark olabiliyor tabi
  • 24-12-2019, 08:16:49
    #4
    Hesap etmen gereken şey şu.
    Bedava yoldan gitmek 8-8,5 saat sürüyor.
    Paralı yoldan gitmek 4 saat sürüyor.
    4,5 saat erken gitmek için 250 lira fazladan vermeye değer diyorsan otoyoldan gidersin.
  • 24-12-2019, 09:12:26
    #5
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap etmen gereken şey şu.
    Bedava yoldan gitmek 8-8,5 saat sürüyor.
    Paralı yoldan gitmek 4 saat sürüyor.
    4,5 saat erken gitmek için 250 lira fazladan vermeye değer diyorsan otoyoldan gidersin.
    yaktığını düşmüş hali bu mu hocam peki
  • 24-12-2019, 09:21:05
    #6
    izmire giderken yeni yoldan gittik, yanılmıyorsam 3 farklı gişede toplamda 255₺ bir rakam ödedim, 4 saat demesi tamamen hikaye 6 saat civarı yol sürdü, dönüşte ücretsiz yolu kullanarak 8 saatte geri geldik.
    Bir daha gidecek olsam paralı yoldan gitmem.
  • 24-12-2019, 13:55:48
    #7
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmire giderken yeni yoldan gittik, yanılmıyorsam 3 farklı gişede toplamda 255₺ bir rakam ödedim, 4 saat demesi tamamen hikaye 6 saat civarı yol sürdü, dönüşte ücretsiz yolu kullanarak 8 saatte geri geldik.
    Bir daha gidecek olsam paralı yoldan gitmem.
    Ücretsiz yol güzergahınız nasıldı? Gölcük taraflarından mı bağlandınız? Bir de dönüşteki yakıt tüketiminiz ücretli yoldakina göre nasıldı?
  • 24-12-2019, 14:29:00
    #8
    MikailBaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz yol güzergahınız nasıldı? Gölcük taraflarından mı bağlandınız? Bir de dönüşteki yakıt tüketiminiz ücretli yoldakina göre nasıldı?
    aynen gölcük tarafından geldik, yakıt sarfiyatı en fazla 50₺ fazla ödemişizdir, birkaç ay oldu tam hatırlamıyorum.
    Sonuç olarak bugün gidecek olsam yine parasız yolu tercih ederim.
    Paralı yolun tek avantajı bomboş, tesisler bile faaliyette değildi ben giderken.
  • 24-12-2019, 14:36:58
    #9
    azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaktığını düşmüş hali bu mu hocam peki
    254 lira sadece tek yön otoban ücreti.
    4 saat diyorlar. ama 5 saati geçiyor.
    Yine de sadece 4 saat kazanmak için 250 lira fazladan verilir mi?