izmire giderken yeni yoldan gittik, yanılmıyorsam 3 farklı gişede toplamda 255₺ bir rakam ödedim, 4 saat demesi tamamen hikaye 6 saat civarı yol sürdü, dönüşte ücretsiz yolu kullanarak 8 saatte geri geldik.
Bir daha gidecek olsam paralı yoldan gitmem.