Ücretsiz yol güzergahınız nasıldı? Gölcük taraflarından mı bağlandınız? Bir de dönüşteki yakıt tüketiminiz ücretli yoldakina göre nasıldı?
aynen gölcük tarafından geldik, yakıt sarfiyatı en fazla 50₺ fazla ödemişizdir, birkaç ay oldu tam hatırlamıyorum.
Sonuç olarak bugün gidecek olsam yine parasız yolu tercih ederim.
Paralı yolun tek avantajı bomboş, tesisler bile faaliyette değildi ben giderken.