azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaktığını düşmüş hali bu mu hocam peki
254 lira sadece tek yön otoban ücreti.
4 saat diyorlar. ama 5 saati geçiyor.
Yine de sadece 4 saat kazanmak için 250 lira fazladan verilir mi?