Anket Hangi Telefonu Tercih Etmeliyim
Toplam Katılımcı Sayısı: 25
Hangi Telefonu Tercih Etmeliyim
Samsung Galaxy Note 10 Plus
%8,00 (2 Oy)
Samsung Galaxy S10+ Plus
%4,00 (1 Oy)
Apple iPhone 11 Pro Max
%56,00 (14 Oy)
Huawei Mate 20 Pro
%4,00 (1 Oy)
Huawei P30 Pro
%4,00 (1 Oy)
Xiaomi Mi 9
%24,00 (6 Oy)
  • 20-12-2019, 00:51:32
    #1
    Merhaba arkadaşlar telefonum kırıldığı için geçici olarak galaxy note 5 'e kalmış durumdayım. Önümüzdeki zamanlarda yeni bir telefon alacağım fakat hangisi neden tercih etmeliyim karar veremiyorum.

    Telefon karşılaştırma sitelerinden bazı denemeler yaptım fakat aşağıdaki modelleri kullanan arkadaşlar var ise kullanıcı deneyiminide sormak isterim.

    Buradaki bir yazıda: https://www.log.com.tr/takipciler-be...elefon-modeli/ Samsung Galaxy Note 10 Plus 'ın kamera olarak diğerlerine göre daha kaliteli olduğunu belirtmişler. Karşılaştırma yaptığım sitelerdede özellik olarak Note 10 Plus güzel bir seçim gibi duruyor ama fikrinizi almak istiyorum.

    Tercih etmeyi düşündüğüm modeller
    • Samsung Galaxy Note 10 Plus
    • Samsung Galaxy S10+ Plus
    • Apple iPhone 11 Pro Max
    • Huawei Mate 20 Pro
    • Huawei P30 Pro
    • Xiaomi Mi 9
    Önerileriniz varsa değerlendirmek isterim arkadaşlar.
  • 20-12-2019, 01:01:22
    #2
    Daha önce iPhone sonra android ve daha sonra ikisini birlikte kullanan biri olarak söylüyorum iPhone alırdım. S10 mate 20 kullandım bir süre şuan aktif olarak da p20 pro +6s kullanıyorum. İPhone her türlü iyi aga gerek stabillik gerek kullanım kolaylığı gerek yazılım desteği ve hatta ikinci el piyasası olarak iPhone daha iyi. Telefon kullanmak istiyorsan iPhone al bilgisayar türevi bir araç kullanmak istiyorsan androidlerden birini (p30) al.
  • 20-12-2019, 01:04:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben olsam Huawei ​alırım modeli size kalmis ama adamlarn hem tasarimi hosuma gidiyor hemde cihazlari gercekten kaliteli yillardir baydı samsung ve diger markalar uzun zamandir en dusuk modellerinden birini kullaniryorum Huawei den yinede memnunum 😊​​​
  • 20-12-2019, 01:06:36
    #4
    YunusEmreT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce iPhone sonra android ve daha sonra ikisini birlikte kullanan biri olarak söylüyorum iPhone alırdım. S10 mate 20 kullandım bir süre şuan aktif olarak da p20 pro +6s kullanıyorum. İPhone her türlü iyi aga gerek stabillik gerek kullanım kolaylığı gerek yazılım desteği ve hatta ikinci el piyasası olarak iPhone daha iyi. Telefon kullanmak istiyorsan iPhone al bilgisayar türevi bir araç kullanmak istiyorsan androidlerden birini (p30) al.
    KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam Huawei alırım modeli size kalmis ama adamlarn hem tasarimi hosuma gidiyor hemde cihazlari gercekten kaliteli yillardir baydı samsung ve diger markalar uzun zamandir en dusuk modellerinden birini kullaniryorum Huawei den yinede memnunum 😊
    Huawei mate 20 lite deneyimim oldu daha önce gayet kullanışlı bir sorununuda görmedim henüz fakat iphone deneyimi yaşamadım genelde androidciyimdir ama imkanım varken denesem mi diye düşünüyordum İş için kullanacağım tabi fotoğraf çekimleride önemli bu konuda
  • 20-12-2019, 01:11:09
    #5
    MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei mate 20 lite deneyimim oldu daha önce gayet kullanışlı bir sorununuda görmedim henüz fakat iphone deneyimi yaşamadım genelde androidciyimdir ama imkanım varken denesem mi diye düşünüyordum İş için kullanacağım tabi fotoğraf çekimleride önemli bu konuda
    İşletim sistemi tercihi kişinin kullanım alışkanlıklarına göre değişiyor mesela ben iphone asla almam abi alışamıyorum telefona sarmıyo beni elli kere denedim kullanıyım diye yok kullananlar ne buluyor ne düşünüyor bilemem ama bana göre degil iphone. O yüzden benim tercihim huawei olurdu android içime işlemiş benim vazgeçemiyorum 😀😀😀
  • 20-12-2019, 01:23:17
    #6
    Ankete göre apple severler önde duruyor kimse sorsamda iphone 11 pro max diyor bir bildikleri vardır demek lazım sanırım
  • 20-12-2019, 01:49:57
    #7
    oppo reno 2 veya reno2z alırdım.
  • 20-12-2019, 01:54:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Apple iPhone 11 Pro Max alırdım cünkü Apple harici başka telefon kullanmadım hemde güvenlik bana göre hat safada bir telefon diye düşünüyorum. Tabi kendi görüşümce bu ama başka arkadaşlar ne düşünür bilemem kusura bakmayın kısa ve saçma olmuş olabilir.
  • 20-12-2019, 01:58:19
    #9
    Apple iPhone 11 Pro Max Alırdım. Stabil olmasından, güvenli olmasından, işleyişleri hızlı. Şimdiden hayırlı olması dileğiyle.