MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huawei mate 20 lite deneyimim oldu daha önce gayet kullanışlı bir sorununuda görmedim henüz fakat iphone deneyimi yaşamadım genelde androidciyimdir ama imkanım varken denesem mi diye düşünüyordum İş için kullanacağım tabi fotoğraf çekimleride önemli bu konuda
İşletim sistemi tercihi kişinin kullanım alışkanlıklarına göre değişiyor mesela ben iphone asla almam abi alışamıyorum telefona sarmıyo beni elli kere denedim kullanıyım diye yok kullananlar ne buluyor ne düşünüyor bilemem ama bana göre degil iphone. O yüzden benim tercihim huawei olurdu android içime işlemiş benim vazgeçemiyorum 😀😀😀