YunusEmreT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce iPhone sonra android ve daha sonra ikisini birlikte kullanan biri olarak söylüyorum iPhone alırdım. S10 mate 20 kullandım bir süre şuan aktif olarak da p20 pro +6s kullanıyorum. İPhone her türlü iyi aga gerek stabillik gerek kullanım kolaylığı gerek yazılım desteği ve hatta ikinci el piyasası olarak iPhone daha iyi. Telefon kullanmak istiyorsan iPhone al bilgisayar türevi bir araç kullanmak istiyorsan androidlerden birini (p30) al.
KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam Huawei alırım modeli size kalmis ama adamlarn hem tasarimi hosuma gidiyor hemde cihazlari gercekten kaliteli yillardir baydı samsung ve diger markalar uzun zamandir en dusuk modellerinden birini kullaniryorum Huawei den yinede memnunum 😊
Huawei mate 20 lite deneyimim oldu daha önce gayet kullanışlı bir sorununuda görmedim henüz fakat iphone deneyimi yaşamadım genelde androidciyimdir ama imkanım varken denesem mi diye düşünüyordum İş için kullanacağım tabi fotoğraf çekimleride önemli bu konuda