Daha önce iPhone sonra android ve daha sonra ikisini birlikte kullanan biri olarak söylüyorum iPhone alırdım. S10 mate 20 kullandım bir süre şuan aktif olarak da p20 pro +6s kullanıyorum. İPhone her türlü iyi aga gerek stabillik gerek kullanım kolaylığı gerek yazılım desteği ve hatta ikinci el piyasası olarak iPhone daha iyi. Telefon kullanmak istiyorsan iPhone al bilgisayar türevi bir araç kullanmak istiyorsan androidlerden birini (p30) al.