Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben olsam Huawei alırım modeli size kalmis ama adamlarn hem tasarimi hosuma gidiyor hemde cihazlari gercekten kaliteli yillardir baydı samsung ve diger markalar uzun zamandir en dusuk modellerinden birini kullaniryorum Huawei den yinede memnunum 😊