Az daha kaza yapıyorduk
42
●1.776
- 18-12-2019, 11:29:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Olayın görünür sebebi sürücünün uyuması ancak sürücünün uyumasının altındaki neden ortaya çıkmadan bu tür kazalar ortadan kalkmaz. Ortada otobüs sürücülerinin yorulup uyuyakalmasına neden olacak durumlar varsa bu sürücü gitse yerine gelen de uyur. Bu nedenle şikayetinizi firmaya değil resmi kurumlara firmayı hedef alarak yapmanız daha etkili olur.
Firma, şöför uyudu diye onu işten çıkaracaktır, sonra başka yerde yine işe alırlar. Ancak adam belki uzun mesailer nedeniyle aşırı yorgun, belki araç kullanmasını engelleyecek bir hastalığı var vs.
Çalıştığım firmada araçta sadece kendileri olduğu ve yük taşıdıkları halde uykusuz, yorgun, hasta sürücüleri uzun yola göndermemeye çalışıyoruz. Otobüs firmasının da bunu yapması lazım. - 18-12-2019, 12:40:40Çok şükür vardık hocamAvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neresindesin?
- 18-12-2019, 12:55:44Gerçekten insanlar bi tuhaf, ben şikayetin ş sini duyunca aklıma o kişinin evi ailesi çocukları neyim geliyor, şikayet et şikayet et diye feryat figan edenler, yarın o adam kendini yakınca, ailecek intihar edince, acımış numarası yapacak aynı kişiler.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2019, 13:22:48Alsancak Kıbrıs Şehitleri'nde Vodafone'un karşısında 2. kattayızEnsalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2019, 14:20:23Tamamen yanlış. Şoför çok çalıştırılıyorsa onun hakkını arayacak adam yolcu değildir. Şoförler örgütlensinler, sendika kursunlar, şirketlere karşı mücadele etsinler. Bir şoför yolda uyuyorsa bunun tek nedeni vardır dinlenmesi gereken zamanda dinlenmemiştir. Bu şoförler 3-5 saatte bir değişmiyorlar mı? Boşa çıkan şoför gidip yatmazsa, uyumazsa yolda uyur elbette. Para için, iş için, ekmek için insanların hayatını tehlikeye atmak normal değilidir. Şoförler benim iş hakkım için mücadele ediyor mu ki yolcular şoförün çalışma koşulları için mücadele versinler. Bunun hiç bir haklı açıkmalası ve özrü olamaz. Uyku bastırdı mı, diğer şoförden rica edersin. Ama diğer şoför de ben 4 saat kullanırken sen neden uyumadın dinlenmedin der diye çağırmamıştır. Devlet neden 2 şoför zorunluluğu getiriyor biri sürerken diğeri uyusun dinlensin diye.OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sen anan baban kardeşin çoluğun çocuğun uyuyan bir şoför yüzünden öldüğünde o şoförün ailesini evini çocuklarını düşünecek misin? Bu adamı şikayet etmezseniz bu adamın ileride ölümüne neden olacağı her insanın vebaline ortaksınızdır. Suçluyu ihbar etmeyen ileride o suçlunun yaratacağı her mağduriyetin ortağı olur. Empati ve ince düşünce güzel bir şeydir doğru insanla empati yaptığınız sürece. Direksiyon başında uyuyan bir trafik canavadından mazlum çıkaracaksınız neredeyse.caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle