delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlık hali anlık birşey bu. Niye hemen şikayet ederim onu yaparım bunu yaparım yorumları var. Hiç mi araba kullanmadınız.
Gerçekten insanlar bi tuhaf, ben şikayetin ş sini duyunca aklıma o kişinin evi ailesi çocukları neyim geliyor, şikayet et şikayet et diye feryat figan edenler, yarın o adam kendini yakınca, ailecek intihar edince, acımış numarası yapacak aynı kişiler.