• 10-12-2019, 14:26:23
    #1
    Merhabalar, araba ve a2 ehliyet almak istiyorum. Araştırdım ama karar veremedim neye göre seçmem gerek bilmiyorum. Kadıköy’de sürücü kursu önerebilecek olan var mı?
    Ayrıca kayıtlar ayın kaçında yapılmalı?
  • 10-12-2019, 14:27:24
    #2
    Sürücü kurslarının hepsi ayın 10 ' unda kayıtlarını bitirir
    yani bugun kayıt olmazsan en yakın 1 ocakta veya 10 ocakta derslerin baslar.
  • 10-12-2019, 14:28:16
    #3
    Dün bi arkadaşın demesine göre bugün ülke geneli bu senenin son kayıt günüymüş. Doğruluğunu sorgulayamadım
    Önce motor ehliyeti alıp sonra araba ekletirseniz daha uygun oluyormuş. Bunuda forumdan görmüştüm
  • 10-12-2019, 14:29:44
    #4
    Çok aceleye gelir bugün kayıt olursam ya... süreç nasıl işliyor fikrim yok
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürücü kurslarının hepsi ayın 10 ' unda kayıtlarını bitirir
    yani bugun kayıt olmazsan en yakın 1 ocakta veya 10 ocakta derslerin baslar.
    Arada ne kadar fark oluyor ki?
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bi arkadaşın demesine göre bugün ülke geneli bu senenin son kayıt günüymüş. Doğruluğunu sorgulayamadım
    Önce motor ehliyeti alıp sonra araba ekletirseniz daha uygun oluyormuş. Bunuda forumdan görmüştüm
  • 10-12-2019, 14:32:57
    #5
    surucu kursunda çalışan arkadaşıma attım yok filan dedi ama inanmadım.
  • 10-12-2019, 14:41:10
    #6
    tezim dogru ama rakamlar cok değişmiş
    2020 yılının fiyatlarını değiştirmişler
    istanbul için fiyatlar uçmuş asgari ücret olmuş 1 tek ehliyet , o da B sınıfı
  • 10-12-2019, 14:47:44
    #7
    Çok garip ya böyle yapacağım galiba
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    surucu kursunda çalışan arkadaşıma attım yok filan dedi ama inanmadım.

    Hocam şurada gördüğüm kadarıyla pek değişmemiş sanki?
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tezim dogru ama rakamlar cok değişmiş
    2020 yılının fiyatlarını değiştirmişler
    istanbul için fiyatlar uçmuş asgari ücret olmuş 1 tek ehliyet , o da B sınıfı
  • 10-12-2019, 14:54:20
    #8
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip ya böyle yapacağım galiba



    Hocam şurada gördüğüm kadarıyla pek değişmemiş sanki?

    hocam bunlar devlet harcı
    ben kurs ücretinden bahsediyorum.



    devlet harcları da aşırı aşırı artmış