Merhabalar, araba ve a2 ehliyet almak istiyorum. Araştırdım ama karar veremedim neye göre seçmem gerek bilmiyorum. Kadıköyde sürücü kursu önerebilecek olan var mı?
Ayrıca kayıtlar ayın kaçında yapılmalı?
Kadıköyde Sürücü Kursu Önerisi? - ehliyet
7
●167
- 10-12-2019, 14:29:44Çok aceleye gelir bugün kayıt olursam ya... süreç nasıl işliyor fikrim yok
Arada ne kadar fark oluyor ki?tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-12-2019, 14:47:44Çok garip ya böyle yapacağım galiba

controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şurada gördüğüm kadarıyla pek değişmemiş sanki?
tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-12-2019, 14:54:20berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunlar devlet harcı
ben kurs ücretinden bahsediyorum.
devlet harcları da aşırı aşırı artmış


