Çok aceleye gelir bugün kayıt olursam ya... süreç nasıl işliyor fikrim yok
Sürücü kurslarının hepsi ayın 10 ' unda kayıtlarını bitirir
yani bugun kayıt olmazsan en yakın 1 ocakta veya 10 ocakta derslerin baslar.
Arada ne kadar fark oluyor ki?
Dün bi arkadaşın demesine göre bugün ülke geneli bu senenin son kayıt günüymüş. Doğruluğunu sorgulayamadım
Önce motor ehliyeti alıp sonra araba ekletirseniz daha uygun oluyormuş. Bunuda forumdan görmüştüm