Merhabalar, araba ve a2 ehliyet almak istiyorum. Araştırdım ama karar veremedim neye göre seçmem gerek bilmiyorum. Kadıköy’de sürücü kursu önerebilecek olan var mı?
Ayrıca kayıtlar ayın kaçında yapılmalı?