Dün bi arkadaşın demesine göre bugün ülke geneli bu senenin son kayıt günüymüş. Doğruluğunu sorgulayamadım
Önce motor ehliyeti alıp sonra araba ekletirseniz daha uygun oluyormuş. Bunuda forumdan görmüştüm