• 08-12-2019, 17:02:54
    #1
    Selam Millet
    Münazaram için hazrılık yapıyorum ve bu konu içinde sizlerini fikrini almak istedim neden ile birlikte görüşlerinizi belirtirseniz mutlu olurum.
  • 08-12-2019, 17:06:18
    #2
    Doğa insana hakim olmalı. İnsan doğaya hakim oldukça hem kendine hem doğaya zarar verir
  • 08-12-2019, 17:07:25
    #3
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğa insana hakim olmalı. İnsan doğaya hakim oldukça hem kendine hem doğaya zarar verir
    Görüşleriniz için teşekkürler.
  • 08-12-2019, 17:10:13
    #4
    İnsan doğaya hakimdir. Her ne kadar doğaya zarar versekte doğadan elde ettiklerimiz ile evler yaptık, Arabalar ürettik, Mesafeleri aylardan saatlere indirdik. İnsan+Doğa bence
  • 08-12-2019, 17:12:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Benim görüşümce insan dogaya hakimdir. "insan doğaya hakimdir çünkü insanoğlu doğayı hep kendi amaçları için kullanmıştır."
  • 08-12-2019, 17:16:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bence doğa insana hakimdir..bir doğal afet olduğunda bir sel yada farklı doğa olayları gerçekleştiğinde kim kime hakim anlıyoruz ☺️☺️
  • 08-12-2019, 17:18:17
    #7
    İnsan doğaya geçici bir hakimiyet kurar, doğa ana kızarsa İnsanın hakimiyetine son verebilir. Sen 500bin bina diker inat edersin, büyük bir depremle doğa hepsini elinden alabilir. Sen büyük yerler inşa edersin, seller olur hepsi altında kalır gider. İnsan geçici hakimdir, doğa kadar büyük ve güçlü değildir. Depremleri engelleyemezsin, sıcaklıkla oynayamazsın, kasırgaları durduramazsın vs vs.
  • 08-12-2019, 17:18:29
    #8
    Turkazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence doğa insana hakimdir..bir doğal afet olduğunda bir sel yada farklı doğa olayları gerçekleştiğinde kim kime hakim anlıyoruz ☺️☺️
    Fakat bu kısa vadeli insanoğlu uzun vadede hakim oluyor .
  • 08-12-2019, 17:19:57
    #9
    İnsanda, doğada birbiriyle her zaman için bağlantılı olmuştur. Ama genel hakimiyet Doğanındır. İnsanlar yüzyıllar boyunca bir şey inşa eder Doğa gelir aniden alıp, süpürüp gider. İnsan Doğasız olamaz.