Selam Millet
Münazaram için hazrılık yapıyorum ve bu konu içinde sizlerini fikrini almak istedim neden ile birlikte görüşlerinizi belirtirseniz mutlu olurum.
İnsan Mı Doğaya Hakimdir Doğa Mı İnsana
16
●1.399
- 08-12-2019, 17:07:25Görüşleriniz için teşekkürler.Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2019, 17:18:17İnsan doğaya geçici bir hakimiyet kurar, doğa ana kızarsa İnsanın hakimiyetine son verebilir. Sen 500bin bina diker inat edersin, büyük bir depremle doğa hepsini elinden alabilir. Sen büyük yerler inşa edersin, seller olur hepsi altında kalır gider. İnsan geçici hakimdir, doğa kadar büyük ve güçlü değildir. Depremleri engelleyemezsin, sıcaklıkla oynayamazsın, kasırgaları durduramazsın vs vs.
- 08-12-2019, 17:18:29Fakat bu kısa vadeli insanoğlu uzun vadede hakim oluyor .Turkazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle