Turkazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence doğa insana hakimdir..bir doğal afet olduğunda bir sel yada farklı doğa olayları gerçekleştiğinde kim kime hakim anlıyoruz ☺️☺️
Fakat bu kısa vadeli insanoğlu uzun vadede hakim oluyor .