İnsanda, doğada birbiriyle her zaman için bağlantılı olmuştur. Ama genel hakimiyet Doğanındır. İnsanlar yüzyıllar boyunca bir şey inşa eder Doğa gelir aniden alıp, süpürüp gider. İnsan Doğasız olamaz.