• 05-12-2019, 17:25:20
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben adidasta iken boş kutu göndermişlerdi satış danışmanları.
    o olabilir içi boştur normaldir. ama bu şöyle düz karton hocam 2ye katlayıp paketlemişler.
  • 05-12-2019, 17:33:04
    #11
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o olabilir içi boştur normaldir. ama bu şöyle düz karton hocam 2ye katlayıp paketlemişler.
    bizimkini kargocunun arakladığı ortaya çıkmıştı diye hatırlıyorum. Çünkü güvenlik kamerasından pek belli olmasa da ürüne bir ağırlık yazılmıştı. Biz bu ağırlıktan yola çıakrak kutuda ayakkabı olduğunu çıkardık. Tam hatırlamıyorum ama Sanırım kargo şirketi bize ödeme yapmıştı.
  • 05-12-2019, 17:36:57
    #12
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar geçen buradan danışarak uzun süredir yatan casper notebooka şarj aleti aldım. 3 günün sonunda ürün geldi. Ürünü alırken önce şüphelendim hafifliğinden ama hiç aklıma gelmedi böyle birşey olacağı. kargoyu açtım ki ne göreyim adamlar sadece içine karton koyup paketlemişler. Yani böyle bir durum nasıl yanlışlık olabilir? Mağazaya soru sordum haber bekliyorum umarım para yanmaz. Siz hiç böyle bir durum yaşadınız mı n11'de?

    sorun para değil. bakın siz satıcısınız ürünü paketlerken ürünü hiç unuttunuz mu? unutur musunuz? garibime giden şey bu. bari göndermeseydinde paran boşa gitmeseydi.

    (mağazanın 5000e yakın satışı var güvenilmedik bir mağazadan almadım. %98 oranı.)

    hocam bunu yapmalarının sebebi elinde stok olmayan bir ürün satıldıgında ve kargo geciktiğinde mağazanın mağaza puanı düşüyor ve bu da doğrudan satışlarını azaltıyor. kargo gecikti görünmesin diye bu şekilde kargo kesiyorlar o sırada ürünü temin ettikleri yerden gelmesi için zaman kazanmış oluyorlar. bu sadece bir tahmin tabi
  • 05-12-2019, 18:39:06
    #13
    Unutulmuştur bilerek yapılan bir işlem değil, ben ilk e-ticarete başladığım da boş kutu gönderdiğimi biliyorum oluyor bu tarz şeyler farkında olmadan.
  • 05-12-2019, 18:48:12
    #14
    Takipteyim. Ne çıkacak acaba?
  • 05-12-2019, 18:50:49
    #15
    jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunu yapmalarının sebebi elinde stok olmayan bir ürün satıldıgında ve kargo geciktiğinde mağazanın mağaza puanı düşüyor ve bu da doğrudan satışlarını azaltıyor. kargo gecikti görünmesin diye bu şekilde kargo kesiyorlar o sırada ürünü temin ettikleri yerden gelmesi için zaman kazanmış oluyorlar. bu sadece bir tahmin tabi
    kesinlikle çok mantıklı.



    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutulmuştur bilerek yapılan bir işlem değil, ben ilk e-ticarete başladığım da boş kutu gönderdiğimi biliyorum oluyor bu tarz şeyler farkında olmadan.
    kutu değil hocam karton kapalı birşey değil



    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim. Ne çıkacak acaba?
    sonuçlanınca sizi etiketlerim hocam



    Hocam sizin dediğiniz gibi ürünü bugün kargoladılar. Büyük ihtimalle ellerinde yoktu. ups kargoyla tekrardan gönderim yapılıyor.
  • 06-12-2019, 13:08:14
    #16
    Geçmiş olsun diyelim hocam
  • 06-12-2019, 13:27:35
    #17
    jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun diyelim hocam
    saolun hocam ya şükür dolandırılmadık