Konu
kargoda karton göndermek (n11)
05-12-2019, 17:25:20
#10
esrefyasa
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben adidasta iken boş kutu göndermişlerdi satış danışmanları.
o olabilir içi boştur normaldir. ama bu şöyle düz karton hocam 2ye katlayıp paketlemişler.