Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben adidasta iken boş kutu göndermişlerdi satış danışmanları.
o olabilir içi boştur normaldir. ama bu şöyle düz karton hocam 2ye katlayıp paketlemişler.