Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kargoda karton göndermek (n11)
16
●739
- 05-12-2019, 17:33:04bizimkini kargocunun arakladığı ortaya çıkmıştı diye hatırlıyorum. Çünkü güvenlik kamerasından pek belli olmasa da ürüne bir ağırlık yazılmıştı. Biz bu ağırlıktan yola çıakrak kutuda ayakkabı olduğunu çıkardık. Tam hatırlamıyorum ama Sanırım kargo şirketi bize ödeme yapmıştı.esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2019, 17:36:57esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunu yapmalarının sebebi elinde stok olmayan bir ürün satıldıgında ve kargo geciktiğinde mağazanın mağaza puanı düşüyor ve bu da doğrudan satışlarını azaltıyor. kargo gecikti görünmesin diye bu şekilde kargo kesiyorlar o sırada ürünü temin ettikleri yerden gelmesi için zaman kazanmış oluyorlar. bu sadece bir tahmin tabi
- 05-12-2019, 18:50:49kesinlikle çok mantıklı.jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kutu değil hocam karton kapalı birşey değildarpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonuçlanınca sizi etiketlerim hocamkubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin dediğiniz gibi ürünü bugün kargoladılar. Büyük ihtimalle ellerinde yoktu. ups kargoyla tekrardan gönderim yapılıyor. - 06-12-2019, 13:27:35saolun hocam ya şükür dolandırılmadıkjtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle