jtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunu yapmalarının sebebi elinde stok olmayan bir ürün satıldıgında ve kargo geciktiğinde mağazanın mağaza puanı düşüyor ve bu da doğrudan satışlarını azaltıyor. kargo gecikti görünmesin diye bu şekilde kargo kesiyorlar o sırada ürünü temin ettikleri yerden gelmesi için zaman kazanmış oluyorlar. bu sadece bir tahmin tabi
kesinlikle çok mantıklı.



darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Unutulmuştur bilerek yapılan bir işlem değil, ben ilk e-ticarete başladığım da boş kutu gönderdiğimi biliyorum oluyor bu tarz şeyler farkında olmadan.
kutu değil hocam karton kapalı birşey değil



kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim. Ne çıkacak acaba?
sonuçlanınca sizi etiketlerim hocam



Hocam sizin dediğiniz gibi ürünü bugün kargoladılar. Büyük ihtimalle ellerinde yoktu. ups kargoyla tekrardan gönderim yapılıyor.