esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o olabilir içi boştur normaldir. ama bu şöyle düz karton hocam 2ye katlayıp paketlemişler.
bizimkini kargocunun arakladığı ortaya çıkmıştı diye hatırlıyorum. Çünkü güvenlik kamerasından pek belli olmasa da ürüne bir ağırlık yazılmıştı. Biz bu ağırlıktan yola çıakrak kutuda ayakkabı olduğunu çıkardık. Tam hatırlamıyorum ama Sanırım kargo şirketi bize ödeme yapmıştı.