Dostum burada 8 tane olması gerek, (2koli) fakat 4adet var (1koli) dedim.
Sonrasında kargocu abi dedi, yoğunluktan dolayı yarın ve/ya ertesi güne ulaşır dedi. O sırada müşteriyide bekletmemek için okey dedim.
Daha yeni trendyol a ilettim ;
Koli içi eksik fakat fatura tam kesili. Ne yapmam gerekli diye.
Yazışmanın kısımı burada; Bekleyeceksiniz dedi kısaca
Bakalım süreç nasıl işleyecek.. Tutanak tutmam gereklimidir? Ürün eksik geldi diye?
