• 04-12-2019, 15:06:01
    #1
    Daha yeni mng den trendyoldan aldığım 8 adet bir ürün vardı. Onu beliyordum, kargo geldi. Kargo da koli için 8 adet olması gerekirken 4 adet vardı. İçeride müşteri vardı o sıra. Kargocu elemana sordum;

    Dostum burada 8 tane olması gerek, (2koli) fakat 4adet var (1koli) dedim.

    Sonrasında kargocu abi dedi, yoğunluktan dolayı yarın ve/ya ertesi güne ulaşır dedi. O sırada müşteriyide bekletmemek için okey dedim.

    Daha yeni trendyol a ilettim ;

    Koli içi eksik fakat fatura tam kesili. Ne yapmam gerekli diye.

    Yazışmanın kısımı burada; Bekleyeceksiniz dedi kısaca

    Bakalım süreç nasıl işleyecek.. Tutanak tutmam gereklimidir? Ürün eksik geldi diye?
  • 04-12-2019, 15:09:29
    #2
    Eksik ürünler farklı bir teslimatta gelecektir hocam. Yoğunluktan dolayı hazır olan kargoyu direkt çıkartıyorlar o nedenle bazıları sonradan geliyor. Sizin bir işlem yapmanıza gerek yok zaten kargolandığı zaman mail ve sms gönderirler.
  • 04-12-2019, 15:22:02
    #3
    Söz uçar yazı kalır. Sen her şekilde tutanağı tuttur yada teslim aldığına imza atarken bak orda ne yazıyor. 1 kolimi 2 kolimi nedir ne değildir öğren
  • 04-12-2019, 15:24:56
    #4
    C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söz uçar yazı kalır. Sen her şekilde tutanağı tuttur yada teslim aldığına imza atarken bak orda ne yazıyor. 1 kolimi 2 kolimi nedir ne değildir öğren
    Orası doğru. Fakat kargocu eleman gitti ha bulurum bulmasına sıkıntı yok da. 1 2 gün bekleyeyim diyorum. Zaten iletişim yerinde iade edeyim dedim. Trendyol yok o uygun olmaz dedi. Çünkü sizde 8 ürün değil 4 ürün var. İade olmaz dedi bekleyin en kısa da sonuçlnacaktır dedi...
  • 04-12-2019, 15:31:41
    #5
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası doğru. Fakat kargocu eleman gitti ha bulurum bulmasına sıkıntı yok da. 1 2 gün bekleyeyim diyorum. Zaten iletişim yerinde iade edeyim dedim. Trendyol yok o uygun olmaz dedi. Çünkü sizde 8 ürün değil 4 ürün var. İade olmaz dedi bekleyin en kısa da sonuçlnacaktır dedi...
    Tutanak yoksa iade edemezsiniz. Satıcı ben hepsini gönderdim sende aldın şimdi malın yarısını iade ettin der iş uzar gider. Sorun yaşayacağını düşünmüyorum trendyol büyük marka ve sorununu çözerler. Ama tabi tutanak tuttursaydın işin garanti olurdu
  • 04-12-2019, 15:45:39
    #6
    C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutanak yoksa iade edemezsiniz. Satıcı ben hepsini gönderdim sende aldın şimdi malın yarısını iade ettin der iş uzar gider. Sorun yaşayacağını düşünmüyorum trendyol büyük marka ve sorununu çözerler. Ama tabi tutanak tuttursaydın işin garanti olurdu
    Şimdi görüştüm şube de 1 koliniz almamış dedi. Yarın göndeririz dedi olmadı birazlardan çıkıcam yakınımda şube zaten 5dk yol yürüyerek. Gidip alalım ürünümüzü sorunsuz