Tutanak yoksa iade edemezsiniz. Satıcı ben hepsini gönderdim sende aldın şimdi malın yarısını iade ettin der iş uzar gider. Sorun yaşayacağını düşünmüyorum trendyol büyük marka ve sorununu çözerler. Ama tabi tutanak tuttursaydın işin garanti olurdu
Şimdi görüştüm şube de 1 koliniz almamış dedi. Yarın göndeririz dedi olmadı birazlardan çıkıcam yakınımda şube zaten 5dk yol yürüyerek. Gidip alalım ürünümüzü sorunsuz