mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası doğru. Fakat kargocu eleman gitti ha bulurum bulmasına sıkıntı yok da. 1 2 gün bekleyeyim diyorum. Zaten iletişim yerinde iade edeyim dedim. Trendyol yok o uygun olmaz dedi. Çünkü sizde 8 ürün değil 4 ürün var. İade olmaz dedi bekleyin en kısa da sonuçlnacaktır dedi...
Tutanak yoksa iade edemezsiniz. Satıcı ben hepsini gönderdim sende aldın şimdi malın yarısını iade ettin der iş uzar gider. Sorun yaşayacağını düşünmüyorum trendyol büyük marka ve sorununu çözerler. Ama tabi tutanak tuttursaydın işin garanti olurdu