Daha yeni mng den trendyoldan aldığım 8 adet bir ürün vardı. Onu beliyordum, kargo geldi. Kargo da koli için 8 adet olması gerekirken 4 adet vardı. İçeride müşteri vardı o sıra. Kargocu elemana sordum;

Dostum burada 8 tane olması gerek, (2koli) fakat 4adet var (1koli) dedim.

Sonrasında kargocu abi dedi, yoğunluktan dolayı yarın ve/ya ertesi güne ulaşır dedi. O sırada müşteriyide bekletmemek için okey dedim.

Daha yeni trendyol a ilettim ;

Koli içi eksik fakat fatura tam kesili. Ne yapmam gerekli diye.

Yazışmanın kısımı burada; Bekleyeceksiniz dedi kısaca

Bakalım süreç nasıl işleyecek.. Tutanak tutmam gereklimidir? Ürün eksik geldi diye?