hissediyorsunuz 3 tane 10 yıl yedik bitirdik
GELSİN SENDROM20 li dönem bitti artık yaşımız kabul etmesekte 30 otuz diyeceğiz
ben kabullenemiyorum 30 olmak yakışmıyor bana
https://www.youtube.com/watch?v=P59K5xa5vho
Mekanı olan 90lı bir arkadaşımız mekanı 1 gecelik bize kapatsada kafa dağıtsak pokemon izler viski yudumlarız
Hele ki 30 yaşında hala bekar olmak daha kötü