• 04-12-2019, 03:34:24
    #1
    90 lı kral gençler bu ay bittikten sonra yaş 30 olmaya başlayacak neler
    hissediyorsunuz 3 tane 10 yıl yedik bitirdik GELSİN SENDROM

    20 li dönem bitti artık yaşımız kabul etmesekte 30 otuz diyeceğiz
    ben kabullenemiyorum 30 olmak yakışmıyor bana

    https://www.youtube.com/watch?v=P59K5xa5vho


    Mekanı olan 90lı bir arkadaşımız mekanı 1 gecelik bize kapatsada kafa dağıtsak pokemon izler viski yudumlarız
  • 04-12-2019, 03:34:56
    #2
    Demeyeydin böle iyiydi 30 olduk
  • 04-12-2019, 03:38:03
    #3
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demeyeydin böle iyiydi 30 olduk
    şu 2 sene alışma sürecimiz ondan sonra 40 yaklaşır
  • 04-12-2019, 03:39:37
    #4
    92liyim neyseki 2 sene kafa rahat 😃
  • 04-12-2019, 03:40:17
    #5
    30 yaş sendromuna girdik iyice Hele ki 30 yaşında hala bekar olmak daha kötü
  • 04-12-2019, 03:43:38
    #6
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaş sendromuna girdik iyice Hele ki 30 yaşında hala bekar olmak daha kötü
    şimdi onun planlarını yapıyordum yaş 30 evlenip cocuk yapsak 40 yaşındayken 10 yaşında okula 50 yaşındayken askere göndericez pöfff bunalım moduna giricez anlaşılan bu sene
  • 04-12-2019, 03:43:57
    #7
    Daha bir Ergenus İken 18 im gelsin şöyle olacak böyle olacak derdik. 20 lere Geldik... oha ne ara 30 dayandık dedim.. hakkatten 20 ile 30 un arasında 3 gün geçmiş gibi
  • 04-12-2019, 03:49:13
    #8
    UzmanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha bir Ergenus İken 18 im gelsin şöyle olacak böyle olacak derdik. 20 lere Geldik... oha ne ara 30 dayandık dedim.. hakkatten 20 ile 30 un arasında 3 gün geçmiş gibi
    Aynen valla 20'li yaşlar ne çabuk geçti böyle.
  • 04-12-2019, 03:51:55
    #9
    Hayatın en kötü ve acımasız yaş aralığı galiba 20 - 30