Konu
1990 doğumlular için 20 li yaşlara VEDA..
04-12-2019, 03:43:38
#6
tunatun
OktayDurak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 yaş sendromuna girdik iyice
Hele ki 30 yaşında hala bekar olmak daha kötü
şimdi onun planlarını yapıyordum yaş 30 evlenip cocuk yapsak 40 yaşındayken 10 yaşında okula 50 yaşındayken askere göndericez pöfff
bunalım moduna giricez anlaşılan bu sene