90 lı kral gençler bu ay bittikten sonra yaş 30 olmaya başlayacak neler
hissediyorsunuz 3 tane 10 yıl yedik bitirdik GELSİN SENDROM

20 li dönem bitti artık yaşımız kabul etmesekte 30 otuz diyeceğiz
ben kabullenemiyorum 30 olmak yakışmıyor bana

https://www.youtube.com/watch?v=P59K5xa5vho


Mekanı olan 90lı bir arkadaşımız mekanı 1 gecelik bize kapatsada kafa dağıtsak pokemon izler viski yudumlarız