lütfen artık bunu bu kadar uzatmayın.
Alıntı
Adamın yazdığı hoşuma gitmiş, beğenmişim. Sana laf atmış mıyım ?
Senden ne diye özür dileyecekmişim ? Ne yapmışım ki benden özürü haketmişsin ?
Her Allah'ın günü, bu forumda, bu konuyla açılmış bir post görüyorum.
Çaktırmadan reklam mı yapıyorsunuz anlamadım ki..