FurkanErgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayım,
lütfen artık bunu bu kadar uzatmayın.


Bende diğer arkadaşların mesajlarını beğenenler arasındaydım. Anlamıyor musun azizim, muhabbet haklı haksız mevzusu değil.
Adamın yazdığı hoşuma gitmiş, beğenmişim. Sana laf atmış mıyım ?
Senden ne diye özür dileyecekmişim ? Ne yapmışım ki benden özürü haketmişsin ?

Her Allah'ın günü, bu forumda, bu konuyla açılmış bir post görüyorum.
Çaktırmadan reklam mı yapıyorsunuz anlamadım ki..
sizi ima eden bir yorum veya anlatım görmedim ben okuyucu olarak neden üstünüze alındınız ki ?