FurkanErgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayım,
lütfen artık bunu bu kadar uzatmayın.


Bende diğer arkadaşların mesajlarını beğenenler arasındaydım. Anlamıyor musun azizim, muhabbet haklı haksız mevzusu değil.
Adamın yazdığı hoşuma gitmiş, beğenmişim. Sana laf atmış mıyım ?
Senden ne diye özür dileyecekmişim ? Ne yapmışım ki benden özürü haketmişsin ?

Her Allah'ın günü, bu forumda, bu konuyla açılmış bir post görüyorum.
Çaktırmadan reklam mı yapıyorsunuz anlamadım ki..
Bu konuda bahsi geçen siz değilsiniz bahsi geçen tamamen bir hayal ürünü biz kıssadan hisse paylaştık sadece ayrıca off topic bölümüne yani bu konunun olduğu bölüme bakın orada benim sponsorlu reklamım var niye buradan reklam yapayım ki siz bence söylemeseniz cogu insan tarafları ve şahısları bilmeden okuyup anketine katılıp gidecek bende böyle istiyorum aksi halde isim kullanırdım hikaye gibi yazmazdım