Bayım,
lütfen artık bunu bu kadar uzatmayın.
Alıntı
kahramanımız bu rakiplerini destekleyen onların hakaret mesajlarını beğenen kullanıcıların en azından birinden bu durum karşısında ufakta olsa bir özür beklemiş ama onlar 3 maymunu oynamış ve özür dilememişler
Bende diğer arkadaşların mesajlarını beğenenler arasındaydım. Anlamıyor musun azizim, muhabbet haklı haksız mevzusu değil.
Adamın yazdığı hoşuma gitmiş, beğenmişim. Sana laf atmış mıyım ?
Senden ne diye özür dileyecekmişim ? Ne yapmışım ki benden özürü haketmişsin ?
Her Allah'ın günü, bu forumda, bu konuyla açılmış bir post görüyorum.
Çaktırmadan reklam mı yapıyorsunuz anlamadım ki..