Neden hala ayaktasın güzel kardeşim ?
31
●1.164
- 18-11-2019, 05:26:06Sabah 8'de yatıp öğlen 12'de kalkıyorum genellikle. Uyku düzeni bozukluğundandır büyük ihtimalle :/
- 18-11-2019, 06:01:09Orda olsakta hiç uyumasakesrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2019, 06:02:24Oyle olmuyor işte yaparion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayat koşuşturması iş güç derken insanın dışarı adım atası gelmiyor
- 18-11-2019, 06:07:39Biz burda atıyoruz da ne oluyor ki. Bence Türkiye'nin en yaşanası şehrinde yaşıyorum ama ümitsizlikten ülke bitmiş, ölmüş, gebermiş. Bazen düşünüyorum her yer mi aynı diye ama hayal insanı dinç tutar. Maalesef insanlar hayal dahi kuramıyor. Eskiden ayda 2-3 kişi arardı; şöyle bir projemiz var ama paramız yok, ortak yapalım çok pazar kazancağız diye. Artık o bile kalmadı.esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2019, 06:09:13Haklısınız. Ağustos ayında gelmiştim en son.Sokakta gördüğüm tek bir insanın bile yüzü gülmüyordu.parion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle