• 18-11-2019, 05:26:06
    #10
    Sabah 8'de yatıp öğlen 12'de kalkıyorum genellikle. Uyku düzeni bozukluğundandır büyük ihtimalle :/
  • 18-11-2019, 05:30:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    canlı iddia oynuyorum gece macları güzel oluyor bekliyoruz
  • 18-11-2019, 05:31:39
    #12
    Burada saat 2.30 ve mesaim sabah 8'de bitiyor.
  • 18-11-2019, 05:34:14
    #13
    İş bitmiyor iş...
  • 18-11-2019, 05:59:01
    #14
    Dün uykuyu bozduk hatunla konuşurken şimdi uyuyamıyoruz
  • 18-11-2019, 06:01:09
    #15
    esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada saat 2.30 ve mesaim sabah 8'de bitiyor.
    Orda olsakta hiç uyumasak
  • 18-11-2019, 06:02:24
    #16
    parion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orda olsakta hiç uyumasak
    Oyle olmuyor işte ya Hayat koşuşturması iş güç derken insanın dışarı adım atası gelmiyor
  • 18-11-2019, 06:07:39
    #17
    esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyle olmuyor işte ya Hayat koşuşturması iş güç derken insanın dışarı adım atası gelmiyor
    Biz burda atıyoruz da ne oluyor ki. Bence Türkiye'nin en yaşanası şehrinde yaşıyorum ama ümitsizlikten ülke bitmiş, ölmüş, gebermiş. Bazen düşünüyorum her yer mi aynı diye ama hayal insanı dinç tutar. Maalesef insanlar hayal dahi kuramıyor. Eskiden ayda 2-3 kişi arardı; şöyle bir projemiz var ama paramız yok, ortak yapalım çok pazar kazancağız diye. Artık o bile kalmadı.
  • 18-11-2019, 06:09:13
    #18
    parion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz burda atıyoruz da ne oluyor ki. Bence Türkiye'nin en yaşanası şehrinde yaşıyorum ama ümitsizlikten ülke bitmiş, ölmüş, gebermiş. Bazen düşünüyorum her yer mi aynı diye ama hayal insanı dinç tutar. Maalesef insanlar hayal dahi kuramıyor. Eskiden ayda 2-3 kişi arardı; şöyle bir projemiz var ama paramız yok, ortak yapalım çok pazar kazancağız diye. Artık o bile kalmadı.
    Haklısınız. Ağustos ayında gelmiştim en son.Sokakta gördüğüm tek bir insanın bile yüzü gülmüyordu.