Neden hala ayaktasın güzel kardeşim ?
31
●1.164
- 18-11-2019, 07:19:17Uyuyunca uyanamıyorum, uyanınca uyanamıyorum. 6'da yatarım demiştim 7:19 oldu ayaktayım, heyse ben yatmaya gidiyorum size kolay gele.
- 18-11-2019, 08:52:10Sadece sokakta değil , konutlarda bile insanların yüzü gülmüyor herkes mutsuz umutsuz ve çaresiz gibi duruyor..esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle