• 18-11-2019, 06:22:12
    #19
    Hic uyumadim ki
  • 18-11-2019, 06:35:09
    #20
    Kurumsal PLUS
    Robot olarak çalışıyoruz, insan olduğumuzu kanıtlamak için...!
  • 18-11-2019, 06:37:41
    #21
    Çok seviyorum be abi. Şaka şaka çalışıyoruz o yüzden.
  • 18-11-2019, 06:55:53
    #22
    Kafa meşgul olunca uyku tutmuyor
  • 18-11-2019, 07:03:28
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Uyumanın zaman kaybı olduğunu düşünüyorum
  • 18-11-2019, 07:19:17
    #24
    Uyuyunca uyanamıyorum, uyanınca uyanamıyorum. 6'da yatarım demiştim 7:19 oldu ayaktayım, heyse ben yatmaya gidiyorum size kolay gele.
  • 18-11-2019, 08:22:53
    #25
    herkese iyi günler
  • 18-11-2019, 08:28:53
    #26
    Hala uyumadık ve iş üstünde çalışmaya devam ediyoruz... Sanki dünyayı biz kurtaracağız!
  • 18-11-2019, 08:52:10
    #27
    esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız. Ağustos ayında gelmiştim en son.Sokakta gördüğüm tek bir insanın bile yüzü gülmüyordu.
    Sadece sokakta değil , konutlarda bile insanların yüzü gülmüyor herkes mutsuz umutsuz ve çaresiz gibi duruyor..