• 18-11-2019, 08:54:49
    #28
    umittat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sokakta değil , konutlarda bile insanların yüzü gülmüyor herkes mutsuz umutsuz ve çaresiz gibi duruyor..
    Neden
  • 18-11-2019, 09:00:55
    #29
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden
    Bilemiyorum abi , belkide sosyal düzen bozuldu.. 1970 yıllarında insanlar öyle değilmis o kuşaklarla görüşüyorum bu kuşak arasında dağlar kadar fark var..
  • 18-11-2019, 09:06:24
    #30
    umittat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilemiyorum abi , belkide sosyal düzen bozuldu.. 1970 yıllarında insanlar öyle değilmis o kuşaklarla görüşüyorum bu kuşak arasında dağlar kadar fark var..
    Belkide sürekli ilerleyen teknolojiyi bazı ülke insanları kaldıramadı ve teknolojinin içerisinde kaybolup gittiler duygu düşünceleri hoşgörüleri yavaş yavaş robotlaşmaya başladı artık günümüzde internet gidince nefesi kesilmiş gibi davranan onlarca insan var. Çoğu insan için artık internet onların herşeyi dolayısıyla belkide teknoloji insanları bu hale getirdi.. Doğru kullanmak gerekir herşeyin fazlası zarar bu hayatta insanı hayatta tutan suyun bile fazlası zarar insanı öldürür buda onun gibi birşey..
  • 18-11-2019, 09:20:40
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Birkac gundur sadece 4 5 saat uyuyorum anca yattım 12de kalkacam

    Imzamdaki işlerle ugrasiyorum
  • 18-11-2019, 09:33:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    3 Saat uyku yeter düşüncesiyle ders, proje, efkar 3'lüsünü harmanlayıp eşsiz tatlı kahvemi yudumlarken sizin güzel konularınızı okuyorum