Bilemiyorum abi , belkide sosyal düzen bozuldu.. 1970 yıllarında insanlar öyle değilmis o kuşaklarla görüşüyorum bu kuşak arasında dağlar kadar fark var..
Belkide sürekli ilerleyen teknolojiyi bazı ülke insanları kaldıramadı ve teknolojinin içerisinde kaybolup gittiler duygu düşünceleri hoşgörüleri yavaş yavaş robotlaşmaya başladı artık günümüzde internet gidince nefesi kesilmiş gibi davranan onlarca insan var. Çoğu insan için artık internet onların herşeyi dolayısıyla belkide teknoloji insanları bu hale getirdi.. Doğru kullanmak gerekir herşeyin fazlası zarar bu hayatta insanı hayatta tutan suyun bile fazlası zarar insanı öldürür buda onun gibi birşey..