esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız. Ağustos ayında gelmiştim en son.Sokakta gördüğüm tek bir insanın bile yüzü gülmüyordu.
Sadece sokakta değil , konutlarda bile insanların yüzü gülmüyor herkes mutsuz umutsuz ve çaresiz gibi duruyor..