parion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz burda atıyoruz da ne oluyor ki. Bence Türkiye'nin en yaşanası şehrinde yaşıyorum ama ümitsizlikten ülke bitmiş, ölmüş, gebermiş. Bazen düşünüyorum her yer mi aynı diye ama hayal insanı dinç tutar. Maalesef insanlar hayal dahi kuramıyor. Eskiden ayda 2-3 kişi arardı; şöyle bir projemiz var ama paramız yok, ortak yapalım çok pazar kazancağız diye. Artık o bile kalmadı.
Haklısınız. Ağustos ayında gelmiştim en son.Sokakta gördüğüm tek bir insanın bile yüzü gülmüyordu.