esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyle olmuyor işte ya Hayat koşuşturması iş güç derken insanın dışarı adım atası gelmiyor
Biz burda atıyoruz da ne oluyor ki. Bence Türkiye'nin en yaşanası şehrinde yaşıyorum ama ümitsizlikten ülke bitmiş, ölmüş, gebermiş. Bazen düşünüyorum her yer mi aynı diye ama hayal insanı dinç tutar. Maalesef insanlar hayal dahi kuramıyor. Eskiden ayda 2-3 kişi arardı; şöyle bir projemiz var ama paramız yok, ortak yapalım çok pazar kazancağız diye. Artık o bile kalmadı.