• 14-11-2019, 20:29:05
    #10
    les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirici yazı için teşekkürler.
    ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bezelye kullanan markaları pm atarmısın hocam, merak ettim
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru bir yazı hocam. Peki gainer hakkında neler söylersin?
    RichieRich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BAna kaliteli ürünlerin markalarını atabilir misin tavsiye ettiğin yani
    RayRound adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı şekilde pm alabilir miyim bir dsha alışveriş yapmayalım o ürünlerden. @Fitdanisman;
    FeeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi kaynak ve bilgiye dayanarak böyle bir iddia ortaya atıyorsunuz ? Konuya yazan arkadaşlar PM olarak istemiş, fakat ben tam tersine madem bu şekilde bir bilgilendirme amaçlı konu açtınız PM yerine burada yazmanızı rica ediyorum.
    (amacım tartışma veya polemik yaratmak değil)
    Beight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kullanacağız o zaman protein tozu olarak 😂😂

    Günde 3 yumurta, tavuk makarna falan yiyorum ama çok zor kilo alıyorum..
    hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerebileceğiniz markaları da konuya ekler misiniz?
    Arkadaşlar yazımdads belirttim marka vermicem hak verirsiniz ki polemikleşir mutlaka çünkü bir marka yazarım satışını yapan bir arkadaş konuya dahil olur hiç gerek yok o yüzden özelden yada konudan marka sormayın lütfen.
    Konuyuda yazmak istememin sebebi yine belirttiğim gibi forumda cok rastlıyorum ürün tavsiye edenlere tabikide iyi niyetle bunu yapıyorlar ama her spora başladım diyen adamada protein tozu kullan, l carnitine kullan diye tavsiye vermek doğru değil. Teşekkürler 🙏
  • 15-11-2019, 01:32:49
    #11
    Beight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kullanacağız o zaman protein tozu olarak 😂😂

    Günde 3 yumurta, tavuk makarna falan yiyorum ama çok zor kilo alıyorum..
    Yanlış yapıyorsun hafız.
    Protein tozu %70 protein %30 karbonhidrat oluyor o %30 sana kilo için katkılı sen tam tersine, karbonhidrat tozu al onunda %70 karbonhidrat %30 protein.
    Böylelikle amaç kilo ise sen karbonhidrat a aban
  • 15-11-2019, 14:13:24
    #12
    Türkiye'de hangi iş doğru ki bu olsun
  • 15-11-2019, 17:20:04
    #13
    turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de hangi iş doğru ki bu olsun
    Doğru, ithal araçta bile daha fazla para ödeyip 3. kalitesine biniyoruz .))
  • 15-11-2019, 17:46:08
    #14
    Marka paylaşmamanızı anlıyorum ama bu yazı faydalı bir yazı diyebilmek için bu yazıdan sonra doğru ürünü seçebilmemiz lazım. Yoksa kafa karıştırmaktan öteye gitmiyor. Yani marka vermeyin ama doğru ürünü nasıl seçeriz ayrıntılarıyla anlatın yada bu yazıyı hiç yayınlamayın çünkü bir anlamı yok kullanacak olan o ağa düşecek. Zamanında 3 bin diye lcarnitini iki parçaya bölüyordum demekki boşaymış
  • 15-11-2019, 18:55:24
    #15
    Çok faydalı bir yazı olduğunu sanmıyorum. Aldığımız tozlarda genelde Whey oranı yazar. örnek vermek gerekirse Weider Whey protein tozunda %20 whey vardır. Yeterli mi? neden olmasın. Günlük alman gerekeni besinlerden alıyorsan takviye için kullanıyorsan gayet yeterli. Bitkisel kaynaklı proteinler veya kazein alımı kas gelişimini durdurmaz. Onlar da protein
    Bu yazıyı karbonhidrat tozları için yazsaydınız katılabilirdim. Çünkü karbonhidrat tozlarının %99'u basit karbonhidrat içerir bu da şeker yapılı karbonhidrat oluyor. Bilgi vermek gerekirse çoğu toz maltodekstrin denilen maddeden yapılıyor.
    Kalori alayım da nasıl alırsam alayım kafasında olunmamalı.
  • 15-11-2019, 19:02:04
    #16
    Bu tarz ürünler ülkemize girerken rastgele numuneler alınıp teste gönderilmiyor mu? Test sonucuna göre ülkeye giriş yapıp kutuların üzerine test sonucunda çıkan verileri yazmıyorlar mı?
  • 16-11-2019, 16:45:11
    #17
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka paylaşmamanızı anlıyorum ama bu yazı faydalı bir yazı diyebilmek için bu yazıdan sonra doğru ürünü seçebilmemiz lazım. Yoksa kafa karıştırmaktan öteye gitmiyor. Yani marka vermeyin ama doğru ürünü nasıl seçeriz ayrıntılarıyla anlatın yada bu yazıyı hiç yayınlamayın çünkü bir anlamı yok kullanacak olan o ağa düşecek. Zamanında 3 bin diye lcarnitini iki parçaya bölüyordum demekki boşaymış
    Kesin olarak anlayabileceğiniz yöntemler olsa tabikide marka ismi vermeden sizinle paylaşırım ama hiç bir yöntemi %100 doğrudur diyerek sizinle paylaşamam. Konuyu başarılı bulup bulmamanız önemli değil, ben genel bir bilgilendirme yaptım. Sebebini de açıkladım, supplementlerden mucize bekleyen arkadaşlar içindir bu yazım.
    Ama yazıya bir kaç ekleme yaptım tekrar bakabilirsiniz .)

    metapak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok faydalı bir yazı olduğunu sanmıyorum. Aldığımız tozlarda genelde Whey oranı yazar. örnek vermek gerekirse Weider Whey protein tozunda %20 whey vardır. Yeterli mi? neden olmasın. Günlük alman gerekeni besinlerden alıyorsan takviye için kullanıyorsan gayet yeterli. Bitkisel kaynaklı proteinler veya kazein alımı kas gelişimini durdurmaz. Onlar da protein
    Bu yazıyı karbonhidrat tozları için yazsaydınız katılabilirdim. Çünkü karbonhidrat tozlarının %99'u basit karbonhidrat içerir bu da şeker yapılı karbonhidrat oluyor. Bilgi vermek gerekirse çoğu toz maltodekstrin denilen maddeden yapılıyor.
    Kalori alayım da nasıl alırsam alayım kafasında olunmamalı.
    Taktirinize kalmış tabi ki, ben genel bilgi paylaştım .)
    %20 oranda whey protein içeren ana kaynağı bitkisel kaynak olan bir ürüne bilmeden güvenip o kadar para vermek istemeyen arkadaşlar içindir bu yazım. Siz %20 lik orandan memnunsanız tabiki de sorun yok .) Bitkisel ve casein proteini kaynaklarını kas gelişimini durduruyor değil evet ama kişi whey protein tozu için ürünü tercih ediyor neden bezelyeye glutene soyaya gibi ucuz protein kaynaklarına o kadar para ödesinki .)
    Yazıya bir kaç ekleme yaptım dilerseniz tekrar bakabilirsiniz .)

    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz ürünler ülkemize girerken rastgele numuneler alınıp teste gönderilmiyor mu? Test sonucuna göre ülkeye giriş yapıp kutuların üzerine test sonucunda çıkan verileri yazmıyorlar mı?
    Numune örneklerinde genelde TOTAL PROTEİN değerine bakılır, hangi kaynağın kullanıldığına bildirilen oranlar dışında pek bakılmaz. Sadece domuz katkı maddeleri, yüksek anabolik ve toksik yükü barındıran içerikler var mı yok mu diye bakılır. Soya proteinin de ülkemizde kullanımı eser miktardan sonrasında yasak olduğundan ana kaynak olarak kullandırılamaz onun yerine bezelye tercih ediliyor genelde.
    Ürünlerin üzerinde + - %10 değişkenlik gösterir diye bir ibare vardır. Bu ibare ürünün içeriğinde toplam protein miktarının ölçek başına değişkenlik göstermesindendir.
    Yazıya bir kaç ekleme yaptım dilerseniz tekrar bakabilirsiniz .)
  • 16-11-2019, 17:13:02
    #18
    Fitdanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin olarak anlayabileceğiniz yöntemler olsa tabikide marka ismi vermeden sizinle paylaşırım ama hiç bir yöntemi %100 doğrudur diyerek sizinle paylaşamam. Konuyu başarılı bulup bulmamanız önemli değil, ben genel bir bilgilendirme yaptım. Sebebini de açıkladım, supplementlerden mucize bekleyen arkadaşlar içindir bu yazım.
    Ama yazıya bir kaç ekleme yaptım tekrar bakabilirsiniz .)


    Taktirinize kalmış tabi ki, ben genel bilgi paylaştım .)
    %20 oranda whey protein içeren ana kaynağı bitkisel kaynak olan bir ürüne bilmeden güvenip o kadar para vermek istemeyen arkadaşlar içindir bu yazım. Siz %20 lik orandan memnunsanız tabiki de sorun yok .) Bitkisel ve casein proteini kaynaklarını kas gelişimini durduruyor değil evet ama kişi whey protein tozu için ürünü tercih ediyor neden bezelyeye glutene soyaya gibi ucuz protein kaynaklarına o kadar para ödesinki .)
    Yazıya bir kaç ekleme yaptım dilerseniz tekrar bakabilirsiniz .)
    Tabii ki söylediklerinizin çoğuna katılıyorum ben. Supplementler için Türkiye pazarı tam da bahsettiğiniz gibi. Eğer okuyan arkadaşlar varsa izole proteinlere yönelmelerini tavsiye edebilirim diye düşünüyorum. Örneğin Multipower İzole Whey'de %80-85 oranda whey protein bulunuyor.