Çok faydalı bir yazı olduğunu sanmıyorum. Aldığımız tozlarda genelde Whey oranı yazar. örnek vermek gerekirse Weider Whey protein tozunda %20 whey vardır. Yeterli mi? neden olmasın. Günlük alman gerekeni besinlerden alıyorsan takviye için kullanıyorsan gayet yeterli. Bitkisel kaynaklı proteinler veya kazein alımı kas gelişimini durdurmaz. Onlar da protein
Bu yazıyı karbonhidrat tozları için yazsaydınız katılabilirdim. Çünkü karbonhidrat tozlarının %99'u basit karbonhidrat içerir bu da şeker yapılı karbonhidrat oluyor. Bilgi vermek gerekirse çoğu toz maltodekstrin denilen maddeden yapılıyor.
Kalori alayım da nasıl alırsam alayım kafasında olunmamalı.