• 16-11-2019, 21:13:32
    #19
    Bende ufak bir bilgi paylaşayım geçen sene spor yaparken böbrek rahatsızlığı geçirmiştim ki bu protein tozudan değil idrar yolu enfeksiyonundan dolayı 2 farklı üroloji doktoru ve birde kardiyoloji doktoruna kullandığım markanın içeriğini gösterdiğimde uygun bir sakıncası yok ama bol su ile tüketmem gerektiği yönündeydi. Bence kullandığınız protein tozlarını özellikle bir üroloji uzmanına gösterin çünkü bazen böbrekler kreatin kaçırabiliyor buda böbreklerinizde ya bir problemden kaynaklı yada fazla gelmesinden ortaya çıkıyor. Vücut kilonuza göre bir oran var bilinçsiz kullanmayın! Ben big whey kullanmıştım ama kaliteli markalar tercihniz olsun.
  • 16-11-2019, 21:42:23
    #20
    arjinin-glutamin-sitrulin-beta alanine karışımını hammadde alarak kendim yapıyorum çok ucuza geliyor.

    diğer tüm supplementler genellikle gereksiz ve aşırı pahalı geliyor.
  • 17-11-2019, 01:21:31
    #21
    Creas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arjinin-glutamin-sitrulin-beta alanine karışımını hammadde alarak kendim yapıyorum çok ucuza geliyor.

    diğer tüm supplementler genellikle gereksiz ve aşırı pahalı geliyor.

    Ürünleri saf olarak nereden alıyorsun dostum
  • 17-11-2019, 01:27:21
    #22
    Tavsiye ettiğin markaları sana zahmet öğrenebilir miyim
  • 17-11-2019, 10:01:33
    #23
    sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünleri saf olarak nereden alıyorsun dostum
    https://www.n11.com/magaza/akcankimya
  • 17-11-2019, 10:47:55
    #24

    Vay vay Bİ Nox yapayım burdan kendime şimdi. Saol dostum
  • 17-11-2019, 11:56:12
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunları kullanmak yerine doğal beslenin mesela protein tozu yerine tavuk yiyin.
  • 17-11-2019, 16:18:50
    #26
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları kullanmak yerine doğal beslenin mesela protein tozu yerine tavuk yiyin.
    Günlük protein açığını beslenme ile kapatamayanların tercih etmesi gerekiyor aslında evet.



    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ufak bir bilgi paylaşayım geçen sene spor yaparken böbrek rahatsızlığı geçirmiştim ki bu protein tozudan değil idrar yolu enfeksiyonundan dolayı 2 farklı üroloji doktoru ve birde kardiyoloji doktoruna kullandığım markanın içeriğini gösterdiğimde uygun bir sakıncası yok ama bol su ile tüketmem gerektiği yönündeydi. Bence kullandığınız protein tozlarını özellikle bir üroloji uzmanına gösterin çünkü bazen böbrekler kreatin kaçırabiliyor buda böbreklerinizde ya bir problemden kaynaklı yada fazla gelmesinden ortaya çıkıyor. Vücut kilonuza göre bir oran var bilinçsiz kullanmayın! Ben big whey kullanmıştım ama kaliteli markalar tercihniz olsun.
    Toplumumuzda böbrek rahatsizliği olan çok insan var, bir sağlık sorunun varmı diye sorunca Yok hocam çok iyiyim ben der geçer. Ama sağlığımızın değerini malesef iş işten geçtikten sonra anlıyoruz.
  • 17-12-2019, 16:55:12
    #27
    Bilgi için teşekkürler