Bende ufak bir bilgi paylaşayım geçen sene spor yaparken böbrek rahatsızlığı geçirmiştim ki bu protein tozudan değil idrar yolu enfeksiyonundan dolayı 2 farklı üroloji doktoru ve birde kardiyoloji doktoruna kullandığım markanın içeriğini gösterdiğimde uygun bir sakıncası yok ama bol su ile tüketmem gerektiği yönündeydi. Bence kullandığınız protein tozlarını özellikle bir üroloji uzmanına gösterin çünkü bazen böbrekler kreatin kaçırabiliyor buda böbreklerinizde ya bir problemden kaynaklı yada fazla gelmesinden ortaya çıkıyor. Vücut kilonuza göre bir oran var bilinçsiz kullanmayın! Ben big whey kullanmıştım ama kaliteli markalar tercihniz olsun.