• 18-08-2008, 17:49:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10 da biraz inceledimde sürekli *********** X *********** Y yazıyor peki gerçek yaşamda bukadar yasa hukuk varken nasıl bu ınsanlar dolandırıyor yada dolandırılıyor?Bence asıl sorun belkıde fark etmeden asıl *********** bıziz.Şimdi hepınız sert bır tepkıyle ben *********** degılım gibi içinden geçiriyor fakat düşünün yaptıgımız işlerde (post atımı,link değişimi,script editleme,tasarım ,host ,server vb ) hangısınde vergi veriyoruz? hangisinde fatura kesiyoruz? şurayı bir inceleyin

    Şikayetim Var - Google Fan Webmaster Forum


    %90 dolandırılanlar şahıs ne garıptır kı tüketici değil iş yapanda aynı şahıs...Yanı kısaca şuraya bır bakın

    Şikayetim Var - Google Fan Webmaster Forum

    dolandırılanlar aslında en buyuk dolandırıcılıgı yapıyor yanı bu toıce bence şiakyetcıyım kendımden yazmalı


    Nedenmı *********** konumuna katıyorum
    1.) Devletimizi dolandırıyor yapılan işlerde vergi ödemiyor
    2.)Bugune kadar vergi ödemiş kira ödemiş adamı enayi yerine koyuyor.
    3.)Aynı işi yasal olarak yapan adamın %50 daha ucuza yaparak piyasayı kırıyor
    4.)Aynı işi yapan firmadakı çaycının bile işine engel oluyor

    4 madde ne alaka dersenız bazı arkadaşlar dıyor ya ben şukadar iş yaptım ama öbür tarafa bırakıyorum diye yanı öbür tarafta sanırım bir kaç soruda ona sorulacak


    Son bir not : arkadaşlar boş hayallere kapılmayın yasal işler yapın faturanızı kesin senetınızı noter sözleşmenizi yapın sonra arkanıza yaslanın ve işin keyfini çıkartın... Bazı arkadaşlar yazmış şukadar konu açtım şukadar upload yaptım şunu tasarladım mal saatım paramı vermedı kanuni olarak hakkımı arıyacagım ...Hakkınızı arıyabılırsınız lakin kendi başınızıda belaya sokarsınız kanunda ayrılmayın ....
  • 18-08-2008, 19:12:26
    #2
    katılıyorum. Vergi ödemeden iş yapanların hepsi dolandırıcıdır
  • 18-08-2008, 19:18:05
    #3
    Mazeret değil biliyorum ama millet trilyonlar kaçırıyor biz zaten 3-5 kuruş kazanıyoruz.
  • 18-08-2008, 19:20:12
    #4
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mazeret değil biliyorum ama millet trilyonlar kaçırıyor biz zaten 3-5 kuruş kazanıyoruz.
    Evet mazaret değil çünkü benim babam işçi o da 3-5 kuruş kazanıyor ama vergisinide herşeyini de ödüyor. Hem o trilyon kazananlar boğazdan atlasa sanki atlayacaksınız.
  • 18-08-2008, 21:21:02
    #5
    edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet mazaret değil çünkü benim babam işçi o da 3-5 kuruş kazanıyor ama vergisinide herşeyini de ödüyor. Hem o trilyon kazananlar boğazdan atlasa sanki atlayacaksınız.
    Hocam bu ne şiddet bu ne celal. Benim babamda işçi bordrolu çalışıyor daha maaşı almadan bir sürü para kesiliyor.

    Şimdi ortada bir sorun olduğu doğrudur vergi vermiyoruz.
    Çözüm önerin nedir? Link satıyorum sattığım linkin nasıl vergisini vereyim?
  • 18-08-2008, 22:04:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kurumsallaşıp şirketleşerek evine vergi levhası alıp faturakesebılırsın çözüm yok bakarsan
  • 18-08-2008, 22:09:30
    #7
    Kurumsallaşsam vergisini algısını ödeyemem ki
  • 18-08-2008, 22:12:01
    #8
    Post işi için de vergi ödemek..

    Komik bir konu olmuş.
  • 18-08-2008, 22:15:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bunların vergisini ödesek kimse bu işi yaptırmaz 5 milyarlık araba türkiyeye gelecekti 5 milyarda vergisi olunca Şirket vazgeçti!!