Şikayetim Var - Google Fan Webmaster Forum
%90 dolandırılanlar şahıs ne garıptır kı tüketici değil iş yapanda aynı şahıs...Yanı kısaca şuraya bır bakın
Şikayetim Var - Google Fan Webmaster Forum
dolandırılanlar aslında en buyuk dolandırıcılıgı yapıyor yanı bu toıce bence şiakyetcıyım kendımden yazmalı

Nedenmı *********** konumuna katıyorum
1.) Devletimizi dolandırıyor yapılan işlerde vergi ödemiyor
2.)Bugune kadar vergi ödemiş kira ödemiş adamı enayi yerine koyuyor.
3.)Aynı işi yasal olarak yapan adamın %50 daha ucuza yaparak piyasayı kırıyor
4.)Aynı işi yapan firmadakı çaycının bile işine engel oluyor
4 madde ne alaka dersenız bazı arkadaşlar dıyor ya ben şukadar iş yaptım ama öbür tarafa bırakıyorum diye yanı öbür tarafta sanırım bir kaç soruda ona sorulacak

Son bir not : arkadaşlar boş hayallere kapılmayın yasal işler yapın faturanızı kesin senetınızı noter sözleşmenizi yapın sonra arkanıza yaslanın ve işin keyfini çıkartın... Bazı arkadaşlar yazmış şukadar konu açtım şukadar upload yaptım şunu tasarladım mal saatım paramı vermedı kanuni olarak hakkımı arıyacagım ...Hakkınızı arıyabılırsınız lakin kendi başınızıda belaya sokarsınız kanunda ayrılmayın ....