TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mazeret değil biliyorum ama millet trilyonlar kaçırıyor biz zaten 3-5 kuruş kazanıyoruz.
Evet mazaret değil çünkü benim babam işçi o da 3-5 kuruş kazanıyor ama vergisinide herşeyini de ödüyor. Hem o trilyon kazananlar boğazdan atlasa sanki atlayacaksınız.