Beni yanlış anladınız ben katılıyorum ama post işine değil veya link satışına adam hosting vs ile masraf hariç bayağı bir kazanıyor ama vergi vermiyor ben bunlara *********** diyorum
Açıkçası benim 10 tane belki fazla sitem var. Ücretsiz blog servisleri harici, niobeweb ile çalışıyorum arada beni sinir krizine soksalarda resmi bir şirket ve vergi veriyor. İnsanların bilinçli olması lazım 2 kuruş ucuz diye gidip çoluk çocukla iş yapmasınlar faturalı hosting satan kişi sayısı çok forumda.
Zaten gidip çoluk çocukla iş yapan bilmemne host *********** diye başlık açıyor bir süre sonra. Hatta çok güvenilenler bile kazık atıp gidiyor millete. bkz:VMY