• 18-08-2008, 22:24:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu arkadaşın demesine göre bu işi yapmayın kapatın dükkanları .
    Website kalmıcak Türkiye de
  • 18-08-2008, 22:56:16
    #11
    Beni yanlış anladınız ben katılıyorum ama post işine değil veya link satışına adam hosting vs ile masraf hariç bayağı bir kazanıyor ama vergi vermiyor ben bunlara *********** diyorum
  • 18-08-2008, 23:04:40
    #12
    Zaten çalışılan reklam şirketleri vergi payı kesiyor (adsense, reklamstore, adtech).

    Vergi vermek için şirket olmak gerekiyor, bireysel yada kurumsal şirket olunmadan vergi istenilsede verilemez.
  • 18-08-2008, 23:06:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Pron1ck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşın demesine göre bu işi yapmayın kapatın dükkanları .
    Website kalmıcak Türkiye de
    hangi arkadaşın benimmi konuyu açanınmı?
  • 18-08-2008, 23:11:54
    #14
    edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yanlış anladınız ben katılıyorum ama post işine değil veya link satışına adam hosting vs ile masraf hariç bayağı bir kazanıyor ama vergi vermiyor ben bunlara *********** diyorum
    Açıkçası benim 10 tane belki fazla sitem var. Ücretsiz blog servisleri harici, niobeweb ile çalışıyorum arada beni sinir krizine soksalarda resmi bir şirket ve vergi veriyor. İnsanların bilinçli olması lazım 2 kuruş ucuz diye gidip çoluk çocukla iş yapmasınlar faturalı hosting satan kişi sayısı çok forumda.
    Zaten gidip çoluk çocukla iş yapan bilmemne host *********** diye başlık açıyor bir süre sonra. Hatta çok güvenilenler bile kazık atıp gidiyor millete. bkz:VMY
  • 19-08-2008, 15:32:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dükkan kapatalım kimse bu işi yapmaz dıyen arkadaşlara ufak bir lafım var dolandırıldım yandm diye konu açmayın balık baştan kokartek yapmanız gereken bir muhasebecıye gıdıp sahıs şirketi açmak ve evınızı gostermek malıyetı 175 YTL ...ve fatura kestıkce vergısını vermek ki zatii %18 sureklı fıyatlara yansıtacaksınız...
  • 20-08-2008, 22:37:04
    #16
    kurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurumsallaşıp şirketleşerek evine vergi levhası alıp faturakesebılırsın çözüm yok bakarsan
    sen yapıyormusun?