edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet mazaret değil çünkü benim babam işçi o da 3-5 kuruş kazanıyor ama vergisinide herşeyini de ödüyor. Hem o trilyon kazananlar boğazdan atlasa sanki atlayacaksınız.
Hocam bu ne şiddet bu ne celal. Benim babamda işçi bordrolu çalışıyor daha maaşı almadan bir sürü para kesiliyor.

Şimdi ortada bir sorun olduğu doğrudur vergi vermiyoruz.
Çözüm önerin nedir? Link satıyorum sattığım linkin nasıl vergisini vereyim?