• 30-10-2019, 18:10:17
    #10
    Adamlar şey geçiyor diğer bankalarla
  • 30-10-2019, 18:12:58
    #11
    %30 zam yapsalar da üzülmeyeceğimiz bir konu.
  • 30-10-2019, 18:13:36
    #12
    Her şey iyi güzel ama bende faiz oranları konusunda rahatsızım enparadan.Çok düşürdüler.Gerçi diğer bankalarda öyle ama bilemedim
  • 30-10-2019, 18:15:02
    #13
    Haha çok iyi ya Bu tarzda yaklaşımları hep gülümsetiyor beni. Tüm bankalar ciddiyeti bırakıp biraz böyle olmalı.
  • 30-10-2019, 18:34:27
    #14
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enflasyon düşmüş gibi faiz oranlarını günlük birikimde 10.75'e kadar çekmiş olmaları beni sürekli kendilerinden soğutuyor. %22.5'lardan seri seri indirmeye başladı, durduramıyoruz efenim.
    Faizlerin yüksek olması en az dövizlerin yüksek olması kadar kötü etkiler ekonomimizi. Tek haneye inmesi lazım faizlerin. Faizlern yüksek oluşu bankaya para sokar lakin yatırım bazında ülkede kimse yatırım yapmamasını sağlar. Faiz zengini zengin, fakiri daha fakir yapmasını sağlar. Merkez bankasının biraz daha indirmesi lazım faizi.
  • 30-10-2019, 18:46:28
    #15
    SEO & PR 5421044962
    Enpara eğlenir bizimle 😀
  • 30-10-2019, 18:48:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Clicbalit başlıklar konusunda r10 yönetim ekibini çalışmaya davet ediyorum. Son günlerde harbiden tadı kaçtı, herkes mizahşör oldu.
  • 30-10-2019, 18:55:39
    #17
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faizlerin yüksek olması en az dövizlerin yüksek olması kadar kötü etkiler ekonomimizi. Tek haneye inmesi lazım faizlerin. Faizlern yüksek oluşu bankaya para sokar lakin yatırım bazında ülkede kimse yatırım yapmamasını sağlar. Faiz zengini zengin, fakiri daha fakir yapmasını sağlar. Merkez bankasının biraz daha indirmesi lazım faizi.
    Her şeye zam yapılıyor faizler düşsün diye yani bize yararı yok ama doğal yollardan indirmek yerine hep geçici çözümlere gidiyoruz.
  • 30-10-2019, 19:16:24
    #18
    ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeye zam yapılıyor faizler düşsün diye yani bize yararı yok ama doğal yollardan indirmek yerine hep geçici çözümlere gidiyoruz.
    Zamlar faiz düşürülsün diye yapılmıyor hatta bir bağlantısı bile yok. Faiz yüksek oldukça normal sınıfta ki insanlar yatırım yapamaz, araç alamaz, ev alamaz. Ben düşürülmesinden yanayım.